Felhasználási feltételek

Általános tudnivalók

A megrendelések feladása a Bababoo webáruházban elektronikus úton, telefonon és emailben lehetséges

A Bababoo webáruházban vásárlás előtt regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. A rendelések teljesítésére az itt közölt feltételek érvényesek.

Az áruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak. Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek.

Szállítási és fizetési feltételek 

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a lehetőségekhez képest pár napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át.

Szállítási módok:

A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli. Ennek összege a választott szállítási mód és a rendelés helyének függvényében változik. Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Futárszolgálat: A futárszolgálat igénybevételénél fizetendő díjat a megrendelés feladása előtt a szoftver automatikusan kiszámítja, így ön is meggyőződhet a szállítási költségekről. Speciális, ettől eltérő esetben kollégáink egyeztetnek Önnel a szállítási költségekről.
    Figyelem! Kérjük, vidéki kiszállításnál az 30 kg-nál nehezebb küldemények kiszállításakor a címzett gondoskodjon a rakodáshoz segítségről, mert futarszolgálat viszi házhoz a küldeményt egy fővel.

  • A termékek személyes átvétele üzletünkben: Lehetőség van arra is, hogy megrendelését üzletünkben személyesen vegye át. Ebben az esetben azonban a rendelés feladását követően időpont egyeztetésre is szükség van munkatársainkkal, hogy az átvételkor biztosan raktáron legyen a megrendelt áru.

    Üzletünk címe és nyitvatartása: Bababoo - 1095 Budapest, Ipar utca 2/b. (térkép) Tel: (1) 210-24-77 (H-P: 10-18 óráig, SZ:10-14)
Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

Fizetési módok kiszállítás esetén:
  • Utánvét: Fizetés az áru átvételekor készpénzben lehetséges. A fizetést Ön a szállítónál intézi.
  • Banki átutalás: A szállítás elött kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, és megadja az átutaláshoz szükséges információkat.
  • Bankkártyás fizetés: A szállítás elött kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, és megadja a bankkártyás fizetéshez szükséges információkat.

Fizetési módok személyes vásárlás esetén:

  • Készpénz vagy bankkártya:  Azok a vásárlóknak akik az árut üzletünkben veszik át választhatják a készpénzes mellett a bankkártyás fizetési módot is. Ebben az esetben az áru átvételekor kártyaolvasó terminál segítségével fizetheti ki.

Megrendelés esetén e-mailben visszaigazolást kap a rendelés fogadásáról. Ez a visszaigazolás azt nyugtázza, hogy megrendelése eljutott ügyfélszolgálatunkhoz. Ezt követően munkatársunk e-mailben vagy telefonon tájékoztatja Önt rendelése teljesítésével kapcsolatban.

A termékszámlát az Baby&Co. Kft. állítja ki.


Levelezés 

A virtuális áruház működésének és kiszolgálásának sikere a célunk. Ennek kialakításában, felmérésében leginkább a vevők segíthetik munkánkat, ezért is biztosítottunk lehetőséget e-mailes kapcsolatra. Így folyamatosan figyelemmel tudjuk kísérni pozitív és negatív véleményüket, a termékekkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos igényeiket, esetleges reklamációikat. E-mail címünk: bababoo@bababoo.hu

Reméljük, hogy áruházunk választékával, valamint szolgáltatásaival elégedett lesz, és további érdeklődésére számíthatunk. 


Jótállás, szavatosság 

Az érvényes jogszabályok szerint a termékekre a gyártó által biztosított jótállást vállaljuk.
A gyártó által biztosított jótállás mellett a törvény által biztosított szavatossági jogok is természetesen érvényesek.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a következő jogszabályok vonatkoznak:

  • 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet,
  • 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet,
  • 72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelet

Garanciális ügyintézés 

A garanciális idő hosszára és tartamára vonatkozóan a konkrét feltételek a jótállási jegyen, illetve a számlán olvashatóak

A garanciális ügyintézés a termék meghibásodása esetén kétféleképpen történhet:

  1. A gyártó szervízhálózatán keresztül: Amennyiben a termékhez külön jótállási jegy tartozott, amelyen feltüntetésre került a szervizek listája, kérjük, forduljon az Ön lakóhelyéhez eső legközelebbi szervizhez.
  2. A Bababoo üzletében: Amennyiben a termékhez Önálló garanciajegy nem tartozott, a garancia a Bababo telephelyén érvényesíthető.

Fontos!

Kérjük, a termék jótállási jegyét feltétlenül őrizze meg, ennek hiányában a szervizek nem vállalják a garanciális javítást!

Elállás joga

Minden vevőnek a vásárlástól számított 14 naptári napon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:

  • Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza A Bababoohoz. Az elállási jog azonban nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyek olyan állapotúak, hogy az új termékként történő értékesítést nem teszik lehetővé. Természetesen amennyiben a termék 14 naptári napon belül a garancia hatálya alá tartozó hibával meghibásodik, akkor ezekre a termékekre automatikusan vállaljuk a 14 naptári napon belüli visszavásárlást.
  • Elállásra vonatkozó igényét e-mailben vagy személyesen kell bejelentenie.
  • Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásaután készpénzben vagy átutalással visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket az áru megérkezését követő 10 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra.
  • A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie. Valamint abban az esetben, ha a termék hibátlan és a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a termék súlya és az utánvét összege alapján kalkulált kiszállítás költségét is, amit kedvezményként a Bababoo elengedett a házhozszállításkor.
  • Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 naptári napon belüli cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
  • Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre.
  • A Bababoo üzlethelyiségében személyesen vásárolt árukra nem vonatkozik az elállási jog.

További információkat az elállás jogára vonatkozólag itt talál: